Madushca's
Madushca's
Madushca's
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


op zoek naar jezelf
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Nieuwsbrief Maart

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Madu
Admin
Madu


Vrouw
Aantal berichten : 1253
Leeftijd : 47
Registration date : 18-07-08

Nieuwsbrief Maart Empty
BerichtOnderwerp: Nieuwsbrief Maart   Nieuwsbrief Maart Icon_minitimezo maa 01, 2009 11:17 am

Voor degenen die deze mail niet ontvangen hebben.... of voor die leden bij wie deze mail in de spam-box belandt:

*****************************************

Hallo allemaal,

Allereerst wil ik even de leden bedanken die me hebben laten weten dat ze de nieuwsbrief fijn vinden. Dank jullie wel! Dit geeft me moed om de nieuwsbrief verder te zetten.

De laatste maand is er op het forum veel te doen geweest rond de Verlichte Meesters. Persoonlijk heb ik al op verschillende plaatsen over die meesters gehoord. Uiteindelijk is dan toch mijne 'euro' gevallen: als ik ze zo vaak tegenkom, en even vaak in een verschillende context... dan wil dat toch zeggen dat ik me daar in moet verdiepen. Ook al is het de laatste dagen stil rond dat thema: ik ben er nog steeds mee bezig, alleen heb ik een beetje minder tijd om alles hier neer te tippen. Wees gerust (of gewaarschuwd, haha): er komt nog meer aan.

Tegelijkertijd wil ik echter ook die leden - die de meesters niet hun ding vinden - niet vergeten. Daarom dat er vanaf 1 maart een privaat hoekje voor de Grote Lenormand komt. Laat het me via PM gewoon even weten of je erbij wil, dan regel ik dat wel. Ik ga er op mijn gemak beginnen met de kaarten. We zien wel wat er van komt.

Ook zijn we op het eind van de maand over tarot begonnen. Waartoe dat gaat leiden, weet ik ook nog niet, maar bij deze ben je daarvan ook op de hoogte. Momenteel loopt er een topic 'welke tarotdecks heb jij?', dus als je wil gaan aanvullen.... zo weten we welke decks er in omloop zijn op het forum.

Voor degenen die een Kleine Lenormand-oefening willen: Hamiaah heeft een maandlegging geplaatst. Misschien dat er iemand nog eens een kijkje wil nemen? Over Hamiaah gesproken: zij vierde afgelopen maand haar verjaardag. Ik ben vergeten een topic daarvoor te openen, maar bij de deze: nog een hartelijke proficiat! Ik ben het gewoon uit het oog verloren... maar beter laat dan nooit, he?

Rest me nog te zeggen: geniet van deze mooie zondag! De weerkundige lente begint vandaag, en zo te horen zijn de vogeltjes feest aan het vieren buiten. Ik wens jullie een fijne maand toe: met niet teveel maartse buien en al helemaal geen aprilse grillen!

Groetjes, Madu.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://madushcas.actieforum.com
 
Nieuwsbrief Maart
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nieuwsbrief Mei 2009
» Nieuwsbrief februari 2009
» Nieuwsbrief April 2009

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Madushca's :: MADUSHCA'S :: Welkom! :: Het forum :: Nieuwsbrieven-
Ga naar: