Madushca's
Madushca's
Madushca's
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


op zoek naar jezelf
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Nieuwsbrief februari 2009

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Madu
Admin
Madu


Vrouw
Aantal berichten : 1253
Leeftijd : 47
Registration date : 18-07-08

Nieuwsbrief februari 2009 Empty
BerichtOnderwerp: Nieuwsbrief februari 2009   Nieuwsbrief februari 2009 Icon_minitimedo jan 29, 2009 11:16 am

Hallo allemaal,

De eerste maand van het nieuwe jaar is alweer ten einde. Langzaam maar zeker is het forum ook weer op gang gekomen. Er zijn weer nieuwe dingen gepost, zoals bijvoorbeeld 'je eigen thuis' mediteren, en ook over de astrale projectie staat er heel wat te lezen.

In samenspraak met Malenki heb ik beslist om ook voor de Verlichte Meesters een apart forum te maken. Velen onder ons zullen al wel van die Meesters gehoord hebben, maar nooit echt geweten hebben waar ze voor staan. Awel, dat gaan we vanaf nu wat verduidelijken. En verder in detail bekijken. Want je kan die Meesters ook aanroepen voor hulp op bepaalde vlakken, net zoals je engelen kan aanroepen.

Februari is ook traditioneel gekend als de maand van Valentijn. En natuurlijk kunnen we de kans niet laten liggen om wat over de liefde aan de weet te komen, he. Ik ga jullie van enkele leggingen voorzien, zodat jullie zelf kunnen kiezen welke legging je voor jou gepast acht, en je bent natuurlijk vrij om te kiezen of en welke je eens voor jezelf gaat uitproberen. Vlak voor het rondsturen van deze nieuwsbrief heb ik het forum even in een gepast kleedje gestoken. Ik hoop dat jullie het leuk vinden Smile

Verder ga ik ook een discussie beginnen over het zien van energieën. Ik denk dat het leuk zou zijn om eens te zien hoe andere leden dat ervaren.

Voila. Jullie zijn weer een beetje op de hoogte gebracht over het reilen en zeilen op het forum. Ik heb trouwens ook een topic geopend waar je ideeën kwijt kan over wat jij nog wil zien/doen op het forum. Dit heb ik deels ook gedaan voor de leden die al het huidige niet zo interressant vinden, en liever iets anders zouden doen.

Enfin. Maak er een fijne, korte maand van! Achter 4 weken kan je je aan de volgende nieuwsbrief verwachten Smile

Lieve groetjes,
Madu.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://madushcas.actieforum.com
 
Nieuwsbrief februari 2009
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nieuwsbrief Mei 2009
» Nieuwsbrief April 2009
» Nieuwsbrief Maart

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Madushca's :: MADUSHCA'S :: Welkom! :: Het forum :: Nieuwsbrieven-
Ga naar: